Сьогодні, у досить швидкоплинному світі, коли динамічно розвиваються технології, новітні способи зчитування, поглинання інформації, кількість джерел, які дають змогу отримати відповідь на питання, що зацікавило-неймовірно велике. Тому, актуальність інформації досить швидко втрачається. Те, що було вчора новітнім, стильним, модним та актуальним-сьогодні втратило актуальність. Це призводить до того, що темпи навчання повинні зростати пропорційно.

До чого це призводить і як з цим бореться наша компанія?

Керамічна плитка - це товари, що потребують компетенції в дизайні, стилі та почуття смаку. Це не тільки вроджені якості, а й ті якості, що ми культивуємо у наших співробітниках.

Компанія Мірад не стоїть на місці! Увесь наш колектив проходить щорічні тренінги особистого росту, виховання дисципліни, культивує у собі лідерські навички!

Продавці-консультанти, менеджери з продажу та дизайнери проходять до 10 тренінгів на рік, в яких вони дізнаються про: нові тенденції на ринку, новітні способи укладання плитки, догляду за нею, актуальну моду у світі кераміки та сантехніки. Звичайно, обмін досвідом з колегами в галузі - це один зі способів для удосконалення. Ми не тільки проводимо різноманітні тренінги та семінари на базі наших салонів, а приймаємо участь у таких заходах на базі салонів наших колег.

Які переваги це дає споживачу?

В першу чергу це дає змогу ознайомитися з новинками на ринку, розширити асортимент продукції, що ми пропонуємо для споживачів, а тим самим бути більш цікавими та актуальними.

Тому компанія Мірад завжди розширює асортимент товару, що пропонує та ніколи не зупиняється на досягненому! Ми рухаємося вперед разом з вами! І готові надалі бути цікавим та актуальними для вас!

Зворотній дзвінок

Кошик

Кошик порожній!

Продовжити покупки


Повідомлення успішно надіслано