З точки зору компаній, які зарекомендували себе на ринку-сервіс, це те, як емоційно можна описати якість надання послуг при покупці товарів. Що це таке?

  1. Це якість обслуговування. Рівень задоволення потреб споживача. Емоційна прихильність до продавця, тощо.
  2. Комфорт перебування у магазинах.
  3. Ввічливе ставлення персоналу компанії, на всіх етапах обслуговування.

Обслуговування це абсолютно емоційно оцінка, яка не має нічого спільного з об’єктивною оцінкою, наприклад: якістю товару та упаковкою. Але, в реаліях сьогодення, сервіс - 90% успіху в процесі продажу товару. Вчені довели, що придбання будь-якого товару, окрім речей першої необхідності-це емоційний вибір.

Компанія Мірад весь час вдосконалюються та прогресує. Ми не тільки хочемо відповідати сучасним стандартам обслуговуванням клієнтів у сфері кераміки та сантехніки, ми хочемо бути одними з кращих. Сайт, на якому ви перебуваєте, один з таких доказів. А також багато інших: бренд-зона бренду Porcelanosa у салоні-магазині Атіта у м. Рівне, що немає аналогів в Україні! Це повноцінна квартира, де показано, як дуже стильно та зі смаком можна використати керамічну плитку та сантехніку. Швидка доставка усіх товарів та 3D дизайн вашої ванної кімнати і багато всього іншого!

Вам просто треба завітати до нас, аби переконатися в наших перевагах. Або придбати керамічну плитку на нашому сайті і переконатись в цьому онлайн.

Зворотній зв'язок

Кошик

Кошик порожній!

повернутись до покупок
Замовлення успішно оформлене

Повідомлення надіслано - успішно

Наш менеджер звяжеться з Вами найближчим часом